Workshop
En workshop kan bruges til flere ting:
- Understøtte implementering
- Mere effektiv forandringsledelse
- Adfærdsændringer
- Styrke compliance
… og meget mere
⚠ se eksempel nedenfor
Forandrings-
kommunikation
Hvis du kan svare ja til et eller flere af nedenstående forhold, har du en gevinst at hente til din hverdag ved at tilmelde dig workshop om forandringskommunikation:
- Jeg står overfor en konkret forandring, som jeg er ansvarlig for at føre ud i livet.
- Jeg har brug for at involvere mine kollegaer og medarbejdere i forandringen.
- Jeg vil gerne blive bedre til at kommunikere mine hensigter i det daglige og især i en situation med forandring.
- Jeg oplever af og til at mine budskaber ikke når ud over rampen til de planlagte modtagere.
- Jeg oplever af og til en uvilje mod mine hensigter hos dem, som skal lytte.
- Jeg har brug for at kommunikere til andre faggrupper end min egen, og vi forstår ikke helt hinandens sprog.
Dette får du med dig hjem:
- Forståelse for hvad forandringer gør ved os og derigennem lære dit publikum at kende
- Værktøjer til at formulere dine budskaber klart og meningsfyldt
- Værktøjer til at vurdere hvilke kanaler, der er mest effektfulde til at kommunikere dine budskaber
- Indsigt i egne styrker og svagheder.
ANETTE KALLE LARSEN fra BUREAU P og jeg bringer jer igennem dagen.
BOOK / KONTAKT
Kundecase

Workshop om:
- Hvordan relationer bruges til at understøtte en produktiv opgavevaretagelse.
- Hvad er relationer hos os?
- Hvad skal der til for, at vi aktivt tilvælger relationer som redskab?
”Der har været mange positive tilkendegivelser på oplægget og seancen i det hele taget. Jeg vil gøre god reklame for dig i resten af organisationen og resten af mit netværk.”
Camilla Vang Taankvist